måndag 11 april 2011

Måndag


Nu början på en ny vecka!
Idag har jag jobbar hela förmiddagen. På eftermiddagen här nu så va jag ute & tränade Hanzo lite & sen gick vi en promenad. Hur underbart väder är de inte idag:D De e ju hur skönt som helst!
När jag kom ner på stan med hunden såg jag en massa människor med T-shirt & då är de ju vår. Ingen kan ju säga annat.
Min vår känslor kommer nu när man har gjort så mkt vårigt..
Nämligen:
Bytt till sommardäck
fixat segelbåten så hon är klar för att läggas i
Vår blommorna börjar komma
snön smälter
solen kommer fram & gör våra dagar längre
folk går i T-shirt
De börjar planteras både blommor & grönsaker;)

Om en stund ska jag på kund-möte. Hur ska ja egentligen få in den kunden i mitt schema har ja undrat ett tag men... de går nog;) Måste ju tjäna mer pengar:D

Så nu ska ja skicka lite mail & sen förbereda för mötet.
Ha en SOLIG dag nu allihopa
& LEE SÅ MKT DU BARA KAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar