torsdag 28 april 2011

inte nöjd

japp, snart dax att dra & jobba igen.. lunch på en halv timma idag så jag beställde en sallad;)
Goott!!!!

Usch min arm har blivit sämre sen igår eftersom jag jobbar på som vanligt så överanstränger jag den nog, De gör lika ont som första dagen jag fick de & igår kändes de som om de va på väg att gå över:( Skiit oxå!!

jaja, bara att bita & jobba på, jobbar så mkt nu, får in mer jobb nu på putsa fönster. Fan ja gör ju inte de egentligen! Men men ..vad gör man inte för sina kunder?! Men ja har ont om tid, jag jobbar ju på lördag & nästa vecka jobbar jag oxå 6 dagar i sträck så jag känner att jag behöver mina söndagar till att vara ledig. jaja.. får se, de löser sig alltid!

Ja har mkt i huvudet nu både jobb/företaget & privat. De e så mkt jag skulle vilja men som är svårt att få verklighet. Ja vill vara ledig några veckor i sommar men de verkar som om jag kan drömma vidare om de. :( Kanske att jag kan få ngn vecka ledig i sommar & kanske till hösten om de nu ska bli ngn resa till USA. Annars får jag drömma vidare om de oxå:( :( :( Nästa år då, då skiter jag i om jag kan ta ledigt eller inte för då gör ja de iallafall.. då ska jag komma iväg till USA som jag har till åh med har sparat ihop. Så dom får ligga där & vänta tills dom kommer till användning.

Snart måste jag besiktiga bilen oxå, & innan dess måste jag byta min framruta som har två underbara sprickor både uppe & nere & dom går hela vägen från ena sidan till den andra.. De kommer ja inte komma undan med, förra året kom jag undan med då va de bara 1 utav dom som fanns & den satt inte i vägen för mig som är så liten, men nu är de 2 & då kommer jag garanterat få nedslag. Sen måste jag även lämna in bilen så dom kan dra åt min handbroms. men de e som sagt bara att gilla läget:D

Nu ska jag vidare på jobb, kanske skriver mer senare om jag får ngt att skriva om.:D
Ha en fortsatt trevlig solig dag nu alla vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar