fredag 20 maj 2011

Underbara

Har haft den underbaraste kvällen på hur länge som helst! Först ledig hela dagen och har pysslat med allt möjligt, sen in till stor stan för att möta upp min sambo, där vidare in på hotellet och öppnade vinet på en gång :-) sen gå de dax att bege sig till biografen för att äntligen få se pirates of the carabien...sjukt bra va den, i mitt tycke iallsfall!
Får se vad som väntar imorn tillsammans med jocke och Maria! Så ska vi sova kvar hos dom imorb:-)
Ska bli kul!

Till något lite tråkigare som ja känner att jag måste få ut mig. Har ni någon gång jämnt på er att ngn vän är arg på dig fast inte sagt ngt? En vän du känner väl men som du inte träffat på länge? Så känner jag just nu, men har inte kommit till något bra tillfälle att fråga ännu men de e ju verkligen en tyngd ja har! Att inte veta, desto mer tiden går desto starkare tycker ja att den är, kanske för att ja en gång har tänkt på det så går inte att få sig ur de! :-( vad som än händer så är de lätt att "jaha, så skev han/hon bara för att... han/hon är sur, irriterad, arg, vansinnig, besviken! "
Men hoppas tillfället kommer snart vi kan gå vidare där vi slutade!
Nej, dax att sova.. känns konstigt att inte ha en snosande hund i rummet som sover så hott! :(
Naaattt!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar