tisdag 3 maj 2011

Vissa saker

Idag när jag satt i bilen så lyssnade jag på p3, gick inte att lyssna på de andra kanalerna, va ju mitt i Norrtälje, så pratade dom om "hur ja träffade min vän för livet, partner,vän, eller ett djur" Då kom jag & tänka om de va ngn speciellt ja har varit med om, hur ja har träffat mina vänner, men inget va sådär jätte speciellt utom 1 person. Hon betyder jätte mkt för mig & hon är en vän för livet & jag e glad för att vi är vänner idag. De är nämligen min kära vän Evelina Kulin. Hon & ja hatade varandra från början. Vi visste helt klart vilka vi va, men vi undvek att hälsa på varandra.
Ja gjorde slut med en kille & som ja va kompis med efter att vi gjort slut & så blev dom 2 ihop. Ja & "han" va ju jätte bra kompisar & snackade med varandra om nästan allt. Så va vi parken vid ett tillfälle, eftersom hon va tillsammans med honom så hade vi gemensamma kompisar & vi festade ihop allihopa. Så på ngt vänster skulle jag kissa i skogen i parken ( man rinner ju rätt igenom när man dricker cider) så hon följde med, hon skulle oxå kissa. Vi gå ganska tysta in i skogen & när vi sitter där så säger vi " bara så du vet tycker jag inte om dig" De sa vi båda två! Jaha, va skönt då har vi sagt de till varandra. Men de ändrade sig efter ett tag. Hon va fortfarande tillsammans med honom & så började vi festa tillsammans hon & ja. Helt sjukt men ja kan säga att jag har aldrig haft så jäkla roligt som hon & ja hade dom åren. Vi va ut på fester & vi åkte shoppade tillsammans. Ja, ja kan väl säga att vi umgicks jämt. Träffades vi inte så pratade vi läänge i telefonen. Min älskade Evelina. Hon har fått en liten dotter tillsammans med hennes nya kille som hon nu är förlovad med dessutom. (väntar på ett inbjudningskort på brölopp) haha!! de tror jag dröjer till tag;)

Vänskapen som aldrig släpper!

1 kommentar:

  1. Va fiiiint! =) Rörd jag blir vännen! Ja, OM vi hade kul! =p

    SvaraRadera