måndag 16 juli 2012

Bilar

Nej, nu börjar ja ledsna på bilar! Min bil åkte till verkstaden och skulle lagas, skulle hämta den i fredags men icke då, en olycka hade hänt med den så ja får vänta ytligare minst 1 vecka. Ja fick en lånebil som inte har ngn radio, låter illa, sitter väldigt obkvämt och dessutom sjukt ful, (skäms), fick snällt låna mammas bil men även den krånglade så den startade inte i morse när ja skulle till jobbet. Fick låna då min sambos bil och den har iallfall inte svikit mig ännu iallafall.

Är på Yxland denna vackra dag och fick extra städningar här idag så ja blir kvar här hela dagen för att slippa åka tillbaka i veckan. (kanske inte har ngn bil) jag vet ännu inte hur de löser sig för resten av veckan men de får lov och gå helt enkelt. I värsta fall får ja försöka ta den där lilla fula lånebilen, grejen är den att ja får inte plats med mina jobb grejer. Jaja så kan de gå. Det är iallafall inte ja som kört sönder min bil!

Nej nu försätta jobba lite. Ha en underbart skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar