fredag 27 juli 2012

Ledsen

Jaha, det finns 2 saker på sommaren som ja alltid, varje år vill göra. Ja ser fram emot det. Jag tog semester för att som vanligt genomföra de de. Nu känns de som ja lika gärna kunde ha jobbat. Förlåt, om ja e neggo men så känns de verkligen. Tack vare att dom haft sönder min bil så sitter jag i den situationen att ja inte kommer kunna åka upp till rättvik detta år på classic car week. Fy fan säger ja bara. Tur iallfall att ja kunde genomföra seglingen.. Men det som ja alltid vill göra är ju just rättvik vistelsen. Ursch....
Jaja, just nu sitter ja på soludden och funderar på om ja kanske ska ta mer jobb i veckan. Trots semester nästa vecka så jobbar jag måndag och känner att om ja inte ska åka till rättvik kan ja lika gärna jobba lite.

Nu ska ja fortsätta sola och ta vara på dagen. Hoppas ni oxå gör de. Förlåt för mitt negativa inlägg men ja mår jätte dåligt för att inte kunnat genomföra den enda saken jag verkligen sett fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar