fredag 20 juli 2012

Blixtar och dunder

Ojoj, vilken typisk svensk sommar vi fick det här året. Även om inte sommaren är slut så har mer än hälften gott. Vi kommer kanske få en fin höst istället, vi håller tummarna för de. Åskat i flera dagar i sreäck
Idag har jag tvättat täcken och kuddar, inkl. De jag sover på i båten. Jag har fakturerat, dragit rut och varit på landet. Dessutom fikat med efterlängtade Linda! Såklart hennes dotter M oxå, L va på dagis nu och inte tala om regnet! Fy bubblan!

Imorn kommer de bli segling, äntligen lämna stressen hemma och bara njuta av natur och vänners sällskap.
De innebär oxå att jag inte kommer kunna blogga så mycket. Jag ska göra allt jag kan :)

Ta hand om er om vi kan, så får man se hur allvarligt, men vi får HÖRAS):)

Ha det bäst,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar