onsdag 25 juli 2012

Vill ej åka hem

Kollade just vädret här där vi är och de ska bli sol, jag vill inte åka hem idag inte. Jag vill gärna vara kvar en natt till. Men vi har ju vännerna som kanske behöver komma hem. Samtidigt som de ska bli rätt skönt att komma hem och tvätta kläderna. Allt ska ju packas snart igen. På måndag åker vi till rättvik. :) Ja skulle vilja åka på söndag men då är ja nog bakis. På lördag är det nämligen 30 års fest för min lilla älskling. Vi som träffades när han fyllde 25. Ojoj så tiden går.

Igår hade jag så jäkla ont i magen, (mitt vanliga) och ja måste säga att jag är en aningen orolig. De gick ixom inte över. Jag tog 2 tabletter och somnade en stund och när ja vaknade hade ja fortfarande jätte ont. De brukar ju alltid gå över. Just nu känns de lite bättre vilket är skönt! Hoppas de håller i sig.
Alla här på båten sover, bara jag som vankar lätt av att grannarna pratar och gör en massa saker.

Ha en toppen dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar