måndag 9 december 2013

Ja, söndagen rann iväg som rinnande vatten, men trevligt hade jag. Först jobbade jag till 15.00 sen åkte jag och sambon iväg till hans kusin på julmys, glögg-kväll. Myckert mysigt och vilket hus :) Herregud!! Jätte fint.

Idag har jag fått mina kläder som jag skickade efter från e-bay som jag ska ha på kryssningen. Fick klippa och sy in lite så de är fixat idag, sen åkte jag och jobba efter de. Rätt skön dag men jäklar va fort den gick. De va knappt att ja hann känna att de va måndag. Imorn då är de tisdag som jag antar inte så många har missat, då är det jobb och jobb som gäller för min del MEN jag har en lite lucka på eftermiddagen som jag hoppas på att hinna iväg och rida på:) Sen är de jobb hela kvällen :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur "härliga hund" tidning :P

God natt gott folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar