onsdag 11 december 2013

Piss

Ja trotts att ridturen gick galant och ja kände mig glad och så så är de ngt som tar musten ur mig när ja är på väg hem... De ska tvättas  städas  plockas och grejas... Ja kan inte sätta ordet på vad som gör att ja blir riktogt Skit humör rent ut sagt!
Jag blir aldrig nöjd och folk klagar hela tiden hur man än gör... :-(
Ursch så nere de låter, men just nu är de en sån period.

Nu ska ja in och tvätta, vika den tvätten ja hann hänga igår, starta en till tvätt, packa, plocka  åka och jobbar och sist med inte minst fylla på access kortet.
Telefonen  påminde mig om ja att ja skulle träna men tycker får de nog skita sig med de med :-( vilket ja e jätteledsen över! Helt ärligt!

Nä, nu måste ja sätta fart, ögonen går dessutom i kors på mig så jag hoppas på att få en tidigt kväll! De visar sig..

Tack och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar