torsdag 26 december 2013

Längtar mig tillbaka



Det går inte en dag utan att jag längtar tillbaka till USA!! Jag vill bara tillbaka nu på en gång, packa väskan och dra. När jag kommer fram ska jag slänga mig på en solstol och sno åt mig en massa sol som bara lyser med sin frånvaro här i Sverige. Mörkt, grått och kallt! Suck.. detta mörker gör mig lite deppig måste jag erkänna. Man hinner inte med allt som ska göras. Men snart är de ett nytt år med nya möjligheter :) Har ni några nyårslöften? Jag har inte kommit på något för jag är ju så perfekt som jag är haha.. nej skämt och sido så de ända ja har som mål är faktiskt att träna minst en gång i veckan. Ja ska inte lägga förstora löften då vet jag att ja inte håller dom.

Nu ska ja nog slänga mig på soffan ett tag innan de e dax för sängen. Nu har jag betalat alla räkningar och man blir ju inte på de bästa humöret när de är gjort.. hehe så ett humor program skulle vara något ;)

God natt på er kära läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar