måndag 21 maj 2012

Karisma


Denna bild som jag tagit i helgen bara älskar jag, Karisma är ju för söt hon. Detta är när man håller i en pinne som hon snart ska få simma efter:)
Fina, fina Karisma!

Idag har jobbat som vanligt. Det bästa med mitt jobb är såklart mina underbara kunder såklart men även att jag får komma ut och se lite, jag åker inte samma trista väg till jobbet varje dag, jag får variera varje dag vilket jag tycker är himla skoj. Idag åkte jag ut på Yxland och de gör ju inte ont att åka ut till den fina naturen. :) Oj så fina stugor och hus de finns där alltså!

Imorn är det jobb hela dagen lång! Börjar med ett företagsjobb och sen åker jag och hundarna till Hunduppfödaren som ska vara hundvakt. Sen är de jobb bara hela dagen och kvällen.

Ursch, jag har så ont i magen, den spänner och ömmar precis där cystan sitter och de gör himla ont:( Ursch, tänk om man skulle kunna bli kvitt denna smärta?! Så skönt det skulle vara och vilken energi jag skulle få över. Men men.. man får ju inte alltid som man vill!

Dax att stänga mina blå söta ögon!;) Imorn är det ny dag med nya äventyr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar