torsdag 3 maj 2012

tordag


Torsdag eftermiddag redan. Så fort de går hela tiden, dagarna bara rusar förbi!

När jag jobbar så lyssnar jag ofta såklart på Spotify men ibland blir ja bara så less att höra samma musik hela tiden så då sätter jag på Radio 1 (sveriges bästa pratradio). Jag vet, vuxenpoäng där men jag kan lova att dom har rätt bra samtalsämnen där som jag kan lära mig mycket av. Ja har ju ingen att prata med på jobbet så de kan ju vara kul att hänga med lite vad som händer.
Där har Eva Russ 2 timmar varje vardag där hon pratar om relation. Olika relationmoment. Idag handlade de om att sjukdommar att de finns ngt som heter
Dysmorfofobi. Jag hade ingen som helst aning om vad de va innan jag lyssnade på henne. Det är inbillad fulhet kan man kalla de. När man opererar sig hela tiden men inte kan sluta. Jag tyckte att hon va lite jobbig i början men jag tyckte ändå att hennes ämnen hon faktiskt tar upp va intressanta, nu har jag fastat. Jag tycker hon har sjukt bra svar på frågor som ringarna har till henne och ger ärliga tips.
Jag kan vart rekommendera henne till er därute. Hon hjälper till med allt från relationer med pojkvänner/vänner/kollegor och familj till självförtroende.

Nu måste jag nog börja fakturera trots att jag bara vill soooova! Ögonlocken är som tunga påsar. Knappt så man orkar hålla dom uppe.
Ha en bra torsdag kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar