torsdag 31 maj 2012

Lite allmänt!

Jag har åkt till Danderyd fram och tillbaka för att lämna min fina familj och hans vänner på Roslagsleden. Dom ska nu gå till Norrtälje.Fick gå upp 5.00 och känner mig lite seg nu:)
Första stoppet är Dommarudden. Dit kommer jag ikväll och ska lämna lite grejer och ta annat som dom inte behöver för att inte bära onödigt.

Jag kollade på tv när jag ändå bara låg här och hade Sofias änglar- Så gick det sen, program. Fy fan va tårarna rann och jag riktigt grät när jag fick reda på att tvillingen Elsa gick bort i Leukumi. Hennes behandling tog och hon blev bättre och sen blev hon bara sämre igen och dom fick beskedet att hon kommer gå bort. Fy fan för att ta emot ett sånt besked som förälder eller anhörig. När jag berörs som jag gör och jag känner inte ens familjen så kan jag tänka mig att de känns betydligt mycket mer för den som står familjen nära. Ursch, barn ska inte vara sjuka! Jag mår så dåligt när barn blir så sjuka. De e ju hemskt! Jag finner inga ord!!



En annan sak jag tänkte på va när jag såg Arga snickaren va att han sa ngt väldigt bra. Jag ska verkligen försöka ta in det till mig själv. Nämligen
- Gnäll inte förrän du har misslyckats minst 5 gånger!
Det är ju sant, varför gnälla över saker som man inte ens har testat själv att göra. Hur vet man då att man inte kan? Bra sagt Anders!


Idag ska jag till stallet och klippa min häst lite, både man och svans och dessutom tvätta rent henne efter hennes brunst, tvätta rent alla hennes sår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar