onsdag 9 maj 2012

regn

Konstig dag det va varit idag, regnat och sol.. Men jag har bara jobbat idag så jag har inte lidigt av att de regnat:D

När jag kom till jobbet idag så va jag på rätt bra humör men de slocknade när jag dök in huvudet hos kunden. Jag kan inte minnas när jag hade fått dom blickarna jag fick där. Kanske när jag gick i skolan och bara de va ju flera år sen. Jag vill tyvärr inte gå in detaljerna vad som sas eller så men jag kan säga att jag ville bara där ifrån och säga "Städa själva för helvete för nu slutar jag här". Såklart sa jag inte de utan bara ett leende på läpparna och började städa.

Efter jobbet kom jag på att fan jag har ju glömt att tvätta alla trasor, hur ska ja då klara mig imon, ingen tvättid fanns de heller, så jag åkte hem till syrran och passade då såklart på att hälsa på lilla Haylie. Mitt lilla gudbarn och systerdotter. Hon är ju för söt. Idag såg jag verkligen hur kunde se det hon tittade på. :) Underbara unge! Du får inte växa för fort nu!!
Så nu ska jag laga mat och skicka iväg alla fakturor!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar