onsdag 2 maj 2012

Sovdax

Sovdax äntligen! :) Jag gilla att sova!;p

Imorn är de jobb, jobb som gäller och jag hoppas på att vara pigg nog att röja i hemmen med speed:)

Hoppas att ni haft en toppen dag. Bränt er i solen? Ja kan meddela att jag klarat mig:P satt ungefär 1 timme på ballkongen i strålande sol, men längre kunde jag inte sitta fören de va dax att dra iväg. Men jag har både sett och hört andra som "inviger" våren med lite solbränna. ( jag hatar att bränna mig de gör ju så ont). hoppas att ni har kurer hemma som tex, svalkande kräm att lägga på så ni slipper drömma om konstiga saker.

Måste bara berätta ngt som va lite kul
Jag och min kära vän Evelina har inte träffats eller hörts på länge så vi bestämmer oss för att ta en promenad. Men den blev inte som vi tänkt oss även om den bra.: )

Hennes söta lilla dotter grät nästan hela promenaden, Hanzo spydde(vilket han aldrig gör annars), Karisma började blöda ur munnen för att ha tuggat på fel ställe på en pinne. De va bara jag och Evelina som vet hur man uppför sig när man träffas. Lugna och fina och vi skötte oss exemplariskt.. vi har en del att lära våra barn:D

Go natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar