tisdag 22 maj 2012

Tisdag


Här e en bild jag tog för ett tag sen ute på landet (soludden).


Hundarna är helt slut efter en dag hos Hunduppfödaren. Dom har varit där hela dagen och varit ute på gården. Härligt för dom:) Sådana tillfällen mår jag så bra, när hundarna fått vara ute hela dagen och lekt och tränat lite, legat tugga på ben och bara ha de bra men lite folk i närheten hela tiden, då åker ja gärna extra mil så dom kan få de så bra någon gång i veckan. Har aldrig sett Hanzo så trött som idag när han hade hoppat ur bilen så bara sprang han ner till gräsmattan och la sig padask som en död liten padda. Jag trodde först att han inte mådde bra men när jag kom i närheten så resta han sig sakta upp. Sen dess har dom princip bara sovit, får ju knappt liv i dom :) Underbart!

Jag har bara jobbat idag och stressat som en galning hit och dit:) Men nu är denna dag över och imorn är de lång dag hos 2 kunder. Kommer ta heela dagen. Ja så ser min vecka ut egentligen. Men på fredag ( om vädret tillåter) ska vi ut och segla för första gången (för mig i år och för Karisma ever). Ska bli så kul att äntligen få komma iväg.

Nu ska jag nog hopp in i duschen, sen sova. Jag har varit igång sen kl 5.30 och fråga mig inte varför. Men jag gick upp och laga frulle, sen gick ja upp till jobbet (tar ca 15-20 min och jobbade 2 timmar sen gick jag tillbaka hem igen och åkte och jobba:) Hurtit att gå sådär kl 6.30 på morgonen:D

Go natt på er kära vänner! Dröm söta drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar