måndag 14 maj 2012

våren


Underbara våren kan man nog säga är här nu:) Äntlign, den är varmt välkommen!
I skrivande stund sitter jag och käkar en snabb lunch, köttbullar och makaroner:) Mumma!
Ska snart ut till Bergshamra för att putsa lite fönster hos en kund!

Jag saknar att vara ledig och bara vara hemma och pyssla lite, få fint och bara ta de lugnt utan att känna ngn stress eller press! Men på torsdag är jag äntligen ledig...yeeey! Jag hoppas på att kunna tat lugnt då. Jag är nämligen ledig på fredagen oxå jag lider inte ett dugg när jag tänker på de. Jag hade velat ut och segla men eftersom båten inte är lagad ännu så går ju inte de. Dumma motor!!!!! Hoppas på att få igång den snart. Nya gardiner är på väg oxå. Mamma har varit en ängel och sytt nya åt oss, vilken skillnad de kommer bli:) Underbart!
Jag saknar min vän Evelina oxå, jag bara vill träffa henne och snacka om allt som ploppar upp i huvudet på mig:) Och såklart lyssna på allt hon har säga. De är så mysigt! :)

Nej om man ska bege sig till stugan då:) Ha en underbar dag i värmen trots att de blåser en aning.


See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar