måndag 4 juni 2012

Helgen

Lite skrivtorka här, men helgen har tagit upp lite tid. I fredags va jag iväg till stallet och klippa hästen. Hon blev kanon snygg, riktigt bra. Däremot såg jag att jag inte har någon karriär i att bli frisör. Haha..
Jag tvättade även av den äckliga svansen som blivit vidrig runt ut sagt när hon har varit på besök hos hingsten! Blää.. Men snygg blev hon och jag tror att hon själv kände sig snyggare!

Grabbarna skulle gå sin extrema promenad nämligen Roslagsleden från Danderyd till norrtälje, första stoppet va på Dommarudden, den va på 4,6 mil. Där avslutade dom men inte på grund av smärta utan för vädret. Det regnade verkligen hela dagen bokstavligen! Skit trist. Här i norrtan va de dessutom costum bike show, vilket inte kan ha blivit en succé när de regnade så. Vi som skulle fira min älskade vän med grillning på Borgmästarholmen. Men istället blev de beställ mat från Esplanaden och hemma fest tills de va dax för taxi ner till Byn :-) riktigt kul!
Söndagen va de inte toppen väder heller, så en snabbis till landet blev de sen somnade vi på soffan :-)

Nu har jag jobbat hela dagen och kvällen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar