fredag 7 augusti 2009

Åkte wakebord igår..:) Så kul!!! hihi... De gick rätt bra måste jag säga... Klarade av en massa vågor från båten vilket va otroligt kul, jag såg framför mig hur ja skulle ramla.. men icke!:D
Nej de e skoj faktiskt... Men de tråkiga är att inta christoffer har filmat eller knäppt kort så de e svårt att se sig själv hur man ser ut, vad ja kan ändra på eller va de nu kan vara.. han ska knäppa nästa gång vi kör... som ja nästan kan tänka mig är i helgen.. ;) Sen åt vi god mat som vanlig(slår aldrig fel) hos Christoffers mamma & pappa ute på landet.. *mums*!

Ikväll ska jag & Marina in till sthlm & käka middag ihop, vi e skylldiga de efter att vi båda har fyllt år men de har inte hänt ngt så ikväll är de dax;) Ska bli kul måste jag säga... jag hoppas på att de inte är för mkt folk så man får stå i kö hur länge som helst till allt man ska ha.. vi ska nämligen äta på Bambo city.. där tar man maten själv, men de e jobbigt om de e för mkt folk, för då tappar man nästan bort sin egen tallrik.. :DDom wookar ju ihop maten..:)
Men nu ska jag plocka in mina kära kläder i garderoben.. Tror de har varit en bomb i garderoben som har smällt för kläderna ligger verligen överallt!! Hur kan de bli så?
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar