onsdag 5 augusti 2009

Hur mkt kan man älska en person? Hur mkt kan man göra för den personen man älskar.. Helt otroligt egentligen! ;) Nu när de e så fint väder skulle ja ha velat över allt annat att jag & min prins skulle ta båten ut på en härlig ö någonstans & bara vara han & ja, kanske grilla ngt eller så.. Skulle inte de va nice? Men stackarn jobbar på som attans & i helgen vet jag inte om jag kommer vara hemma.. Ja ska ev. med mamma & pappa upp till Älvdalen på typ som biltäff, åker fredag morgon & kommer hem söndag eftermiddag, men ja har inte bestämt mig ännu.. Ja känner mig nästan stressad över att sommarn snart är över. jag hoppas att värmen verkligen håller i sig ett bra tag till.. Ja vill göra så mkt fortfande... som tex. wakebord, åka båt, bada, grilla på sommarkvällarna!! åååw de e ju för härligt!! Men men årstiderna ändras de e ju inge nytt!;)

idag så ska jag träffa en kompis, så ska jag måla & ha mig som vanligt på de fina dagarna.. Vad jag målar vet jag inte om ja har talat om, jo ja hjälper mamma & pappa att måla de stora huset.. :) rätt mkt att måla dessutom ändrar vi lite så de e inte bara att måla en gång.. nej 2-3 gånger!
Men... kanske att ja ska smälla i mig mina hallon & göra lite nytta kankse:)
Ha en bra sommardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar