tisdag 4 augusti 2009

usch, jag tankade mammas bil imose & då kom ja & tänka på så jävla dyrt de är med bensin.. fy fan, ja tankade den full & de blev över 700 spenn:@ De e ju verkligen helt otroligt vad vi betalar!

De va en sak till ja ville yttra mig om, de va att när jag va i Leksand så såg ja att hundar är förbudna att ta med sig in i sommarlandet, då kunde man lämna in hunden där i burar, de kan jag väl kankse inte såga så mkt om MEN där satt en schäffer som snällde & skällde som tusan & han hade så liten bur att han inte unde lägga sig ned & dessutom knabbt vända på sig inte konstigt att han gnällde!!!!! Hur kan man göra så!??
usch...

Nej nu fick jag ett samtal av Linda här så nu ska jag åka & fika med henne så här dax.. kl: 09.30! Hon kör ju taxi tidigt så då tappar man nog tidsbegreppet haha..
Men ha de så nice så höres vi snart igen! Ja lovar att ja ska bli bättre på att skriva här..
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar