fredag 28 augusti 2009

vänner

Idag har jag varit & träffat min bardomsvän.. Hur kul som helst va de.. spännande & va nästan lite nervös innan jag kom hem till henne men så när jag bara träffade henne så släppte all nervösitet.. de va som ja har träffat henne ofta.. Vi pratade mkt om gamla minnen vilket va otroligt kul, mkt som jag kom ihåg & inte hon & mkt som hon kom ihåg & inte jag...
De va så kul att jag känner mig lycklig nu;) Hon va ju min bästa vän när vi gick i skolan & sen böt jag skola & de bara dog.. Men nu så har vi lovat varandra att vi ska ses igen nästa vecka om vi får tid.. Hennes son va ju såå gudomlig.. Såå söt.. Tyvärr hade han tydligen inte sitt riktiga glada humör utan va lite besvärad av ngt.. så man va inte den gladaste idag men de va verkligen ingen fara.. han skrattade & flörtade lite med mig & Prata ska vi inte tala om..:D Han tog i från tåna & skulle göra ljud;) tala om för mkt hur de va att vara barn.. jag kanske ska nämna att han bara är 6 mån att de bara är bäbis-spåk han snackade med mig;) såå otroligt söt..

Ikväll ska vi fiska kräfor vilket ska bli kul, skönt att komma ut lite;)
Ska iväg nu ner på stan en sväng oxå.. ha en toppen fredagkväll nu tills jag skriver igen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar