onsdag 5 augusti 2009

Igår kväll en kväll att minnas

Såhär såg kvällen ut igår kväll, kom ut på landet & tog Buster XL ut på en tur.. Vi hade med oss korv,bröd,engångsgill & så... Hmm.. va gott de va.. ja ni ser sjävla lugnet.. De va så skönt att komma ut dit, tänkte inte på ett dugg förutom hur lugn man faktiskt va. Nej, de där måste jag göra om..
Ja såg hur solen sakte gick ned & man hårde muller från en Finlansfärga lite då & då men annars va de bara tyst, kom en båt ibland men de tänkte man knappt på, sen hörde man bara vågorna som kom efter den båten. Ååå.. de va så härligt!!
Gott va de oxå;)
De som va lite synn va att killen snackade i telefon en bra stund medans solen gick ned, de va lite tråkigt men okay, jag tog chips påsen & tryckte i mig som sällskap;) Eller som tröst kan man väl oxå säga:p


Vill oxå passa på att säga att jag älskar min älskling Christoffer..




Som ni ser på denna bild så är de verkligen Vindstilla.. de ligger som en spegel i vattnet.. Helt ofattbart!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar