tisdag 11 augusti 2009

Jobb

Igår & idag har jag jobbat på förskola, samt ska jag göra de hela veckan lång;) + måndag & tisdag nästa vecka vilket känns rätt skönt när man e vikarie att få in lite timmar;) Dom är ju för härliga barn;)
Imorn ska även min käre bil som ja inte kört på evigheter känns de som( 1 vecka kanske), ska min bil lämnas in på verkstad så ja får bra bromsar igen, kan ju vara bra & ha om man säger så!

Jag red igår oxå, ja red i över 2 timmar pga att vi red lite vilse..;) men de va så nice att vara ute med hästen när vo hade varit på 2 olika jobb:D herregud så livet kan vara ibland men... ja ska inte klaga.
De jag längtar så efter är faktiskt mitt taxilegitimation, vilket tjat de är på mig va? ;) ska sluta med de!
I söndags föresten va jag, jocke, christoffer, maria ute på landet & tog båten ut till ö där vi badade & solade.. jag har fått rätt mkt färg..Bäst att passa på innan de blir höst & kallt.. Man ska ta vara på alla soliga dagar man kan.. ja man ska ju såklart ra vara på alla dagar;)

På återssende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar