tisdag 18 augusti 2009

Känner mig stolt!

Idag känner ja mig stolt. Ja har mått lite sådär i kroppen idag men den har verkligen jobabt med mig idag vilket jag blir stolt över.
Ja har jobbat först på Förslskola i ca 8 timmar sen så va jag iväg på samtalsgrupp, gick bra måste jag säga, direct därifrån ta bilen hem, upp i lägenheten snabbt byta kläder & upp med paraplyet & gå i regnet till andra jobbet, jobba sen knata tillbaka hem i spöregnet.. Där va de bara slänga mig i sängen en stund. Sen va de dax att äta killen goa mat han gjort.. *mums så gott de va* Han är verkligen duktig på att laga mat.. :)
Så här stressat & pressat schema har jag haft sen förra veckan så nu ska de bli skönt med en betydligt lugnare dag imorn, ska jobba i Rimbo en stuns på kvällen men sen så e ja bara ledig. :) Desstobättre är de på torsdagen då jag e ledig helt, kanske att ja hoppar in ett par timmar bara på eftermiddagen på förskolan. På fredag har jag kort dag än så länge på förskolan så de e ju skönt. Då känns de som de lönar sig att kunna jobba jätte hårt vissa dag sen får man korta & lediga dagar:) inte illa alls.

Regn & rusk man man verkligen kalla de idag. De har ju regnat i omgångar hela dagen & när de väl börjat regna regnar de på ordentligt. Åskat har de gjort idag mä, tur att jag va på jobbet :) Nu regnar de bara stup i ett & blåser som attans. Tur att man e inomhus.
Ja kan inte sluta tänka på min stackars häst som ska behöva stå ute i det här vädret.. hoppas hon inte fryser. Vi kan ju inte ta in dom för vi håller på att målar stallet & gör iordningen där så de finns mkt att skada sig på om man skulle ställa in dom... Grejer överallt & stökigt!!
Nej nu ska ja gå & nanna kudde;) vilket ska bli såå skönt!
GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar