torsdag 27 augusti 2009

Best friend



whiii;) Idag kommer de bli en bra dag, hoppas jag på iallafall.. Jag ska nämligen träffa min barndomskompis som jag inte umgåts med sedan 7:an.. Helt otroligt! Vi som va jämt förrut, lekte som vi inte gjort annat.. Vi lekte jämt & sov hos varandra, vi lekte väldigt mkt med barbi som små! Hon va ju verkligen mig bästa vän!.. Nu ska vi ses igen.. Ska bli så spännande.. :D Lääängtar! Men innan jag träffar henne så ska jag städa & fixa här, så ska jag duscha oxå;)



Men de ska bli himla kul alltså!


Jag va rädd att min rygg skulle vara illa idag för att igår när jag va ut & red så hästen jag lånade vill aldrig gå så min kropp fick verkligen arbeta på fel sätt kan ja klämma in.. Sen jobbadej ag igår på kvällen & kände av min rygg till en förbannelse..! Men idag känner jag ingenting:D Min kropp tål mer än vad ja vågar tro verkar de som;)

Igår föresten när jag & killen skulle lägga oss så märker vi att 3-4 tjejer "busar" på ett farligt sätt.. Alla vägstkyltar/stolpar, flyttar dom på ut på vägen. Sen sprang dom fort som sjutton & gömde sig barkom en bil som stod parkerad.. de kom en taxi som faktiskt kom förbi, men så kom en buss som verkligen inte kom förbi, han går ut & flyttar den ena åt sidan & jag kan bara tänka mig vad han tänkte "Idioter" När han åkte sen så skrattade dom & så gick dom därifrån bara:@


Kunde dom inte ställa tillbaka dom då? Nej, fy fan... Men så kom ngn sen & städade efter dom så de fanns inga skyltar på vägen alls... Stoppa hela trafiken på de där sättet..!! Ska man busa så ska man verkligen inte göra de när de gäller trafiken tycker jag iallafall...


Nej nu ska jag sätta fart här innan jag ska gå iväg;) Lääängtar!! Jag har ju inte ens sätt henne på flera, flera år! Hon har ju fått barn dessutom:D


Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar