tisdag 4 augusti 2009

Idag har jag varit på sense nya ställe i Rimbo där jag ska börja städa:) Rätt fint men ännu stod de mkt kartonger & grejer.. Men dom kommer få de fint där skulle jag tro, dessutom har dom ju en jädra bra städerska:D =jag!

sen va jag & målade hemma, klättra på en svajig stege va kasnke inte de roligaste men jag klättade högt & trygga pappa stod nedanför & höll i stegen.. Vilket känns lite tryggare när man står där uppe & målar.
Sen va de bara att dra på jobb en stund, guud så skitigt de va.. ojoj...!!!
Åkte senare upp till min älskling som jobbar hårt med en akut sak.. Han jobbar fortfarande, hans dag började kl:07.30 med möte & han jobbar fortfaradnde kl: 22.22Han tror att de skulle ta en timma till ca... Stackarn.. inge kul att komma tillbaka i ett kaos efter en semester på 2 veckor.
Lider med honom, stackarn.. puss på dej från mig!

Imorn är de inte så mkt som händer vad jag vet! Men de hinner ju ändra sej hihi!!
Jag e till å med sugen på att åka wakebord, ja har fått ett litet intresse på de nu även om jag e livrädd när jag kör så känner ja mig så duktig efteråt..Stäker mitt självförtroende.
Jag vill åka så mkt ring & wakebord de bara går nu innan hösten.. snart är ju sommarn slut så de gäller att passa på..
Men nu ska ja nog lägga huvudet på kudden & nanna tror jag... Rätt trött efter en dag med mkt fram å tillbaka på olika jobb..
Ha de så bra tills vi hörs igen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar