onsdag 16 september 2009

funderar

Som vanligt är de så mkt att hålla koll på, jag blir så trött i skallen!
Men iallafall då så va jag & kollade vart skolan låg någonstans i Solna som jag ska till på tisdag. Då börjar allvaret som sagt va..!! Nu är de inget ja bara säger utan nu är de dax på rikigt att ta ett steg närmare framtida jobbet;) Läängtar, ja har lugnat ner mig en del från igår om vägverket men jag e bra arg ändå, de sitter där de sitter vill säga hehe..
Men jag ska inte måla FAN på väggen förren ja försökt iallafall de här e ju något jag verkligen vill så jag hoppas på att de går ändå.

Idag ska jag träffa Cicci igen(barndomskompis)men vet inte om jag ska ut & rida före kanske. jag e lite sugen på att ta en liten tur!! :D kanske ska slå en signal till Linda & se om hon hakar eftersom min häst inte går utan kompis så måste ja ngn med mig.. (bjöller)
Men annars idag händer inte så mkt men sen ikväll jobbar jag igen!!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar