måndag 21 september 2009

måndag

ja hur beskriver man min måndag. Den e lugn iallafall, den är röd, den har blå kanter, haha..
skämt å sido jag va då iväg till Östhammar för att hämta plantor till pappas skog, sen va jag till en snubbe ute på landet där mamma & pappa bor som ska plantera dom. De e en bit att åka speciellt tidigt på morgonen & man e lite seg sen helgen men inga problem, radion hade mkt att säga, mkt roligt satt ja & lyssnade på, jag pendlade mellan rix fm & Nrj. Bra kanalen men ibland blir jag så less när dom ska spela samma låtar om å om igen & dessutom tycker jag nrj:s morgonpratare "knappen & Hakim" är lite för kaxiga.. lite för störia i min smak men.. ibland kan dom dra till med ngt roligt, medans rix fm har "roger,titti & gert" som bara inte kan bli bättre;)

Jaha, vad har jag mer gjort, jo jag har städat undan lite men ska strax fortsätta med de, jag avslutade eftersom jag fick mamma på besök & vi åka till Flygis & handlade lite käk;)
Ska plugga lite oxå är de tänkt för imorn bär de av till Solna till min lilla Kurs:D spännande,spännande!!!
Ja så jobabr jag oxå ikväll medans killen är på ngn kurs som handlar om båtar;)

Annars då... jo jag kan ju tala om att jag har fastat på färgen lila nu helt plötsligt!! Allt vill ja har i lila, jag har ändrat mkt på min data nu för att de ska vara lila.. härligt,varm, mjuk färg;)
Jaja... jag ska spola de ointresserade till ngt med min lilla sessa.. Hon har blivit halt & vi kan inte förstå varför.. men vi ska vänta till hovslagaren kommer nu i veckan för att se om han ha ngn aning för jag tror de sitter i hoven. Hon har ju hafthovböld innan men hon har aldrig blivit halt av de förr... men huvudsaken är att hon kan vara ute med sina kompisar & röra på sig i en lugn takt.. Så hon slipper stå inne!
jaja nu ska jag flytta mitt feta arsle till verkligheten för att börja städa upp lite här hemma..
Mådagssvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar