söndag 20 september 2009

Östhammar

Nu bär de av till Öshammar.. Jag ska dit & köpa plantor till pappas skog, visst lät de spännande! Jag har lite brottom egentligen men ja va va tvungen att skriva lite på bloggen!

Jag hittade en bil en igår ja blev intresserad av men tyvärr blev den såld igår oxå..:( men inte hänga läpp för de, de gäller bara ta tjuren vid hornen igen ba.. de finns en bil till ja e intresserad av som jag ska ringa på idag.

Hoppas på att få en bil nu! Absolut inte för att bli av med den ja har för jag älskar min bil verkligen men de böjar komma lite småfel som jag inte har råd med längre.. men den går ju som en klocka & världens piggaste "gamla" bil;) "en pigg 70 åring som man brukar säga)
Nej, fy fan upp å hoppa. .. jag kan väl oxå hinna med å säga att killen färgade mitt hår igår oxå.. slingor! Blev riktigt snyggt;) Tack älsklingen

ha en underbar dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar