onsdag 2 september 2009

Lejon Kungen

Jag har återien blivit fast för Lejon Kungen & Elton Jhon med Circle of Life... Den är ju otroligt bra.. hans röst gör sig så rätt på den låten.. otrolig röst om jag får säga de själv;) Jag kanske låter löjlig men då får jag vara det i era tycken för jag står för att jag älskar disneyfilmer.!!! Hur kan dom vara så bra.? Dom är så fina;)

Igår va jag ute med Sessan igen, jätte duktig va hon, hon va glad trots att de regnade som attans i mellan åt.. Men ja kan säga att jag va lika glad jag som fick komma ut, de finns inga dåliga väder bara dåliga kläder;) Jag va inte ett dugg blöt jag fick nämligen låna Chills regnbyxor & regnjacka, så gulligt & snällt av honom att jag fick låna dom, Tack älsklingen! Sist ja red med faster på morgonen så regnade de oxå & då hade ja inte lånat kläderna & ja va dyngsur, man kunde ju nästan vrida om kläderna:D så nu får de blir bra kläder hedanefter skulle jag tro..
Nej, nu måste jag sätta fart här hemma innan ja ska dra mig till jobbet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar