torsdag 17 september 2009

hur underbart som helst

såhär såg de ut när jag va ute & red i skogen tillsammans med min fasters häst. Helt underbart när ja va ut, för bara en liten stund när jag kom ut från den täta skogen va de sol;) Hur underbart som helst! De va bara som en dröm, man hör hur hästens hovar slår i marken, de e tyst bara en enstaka fågel hörs & så löven som susar & blåser ner från träden, alla dessa färger som naturen får på hösten börjar komma fram, tillsammans går vi in i skogen & där vi möts av att en ofärstöd skog & dimman ligger lätt mellan träden.. det e obeskrivligt hur de va i skogen idag. Ja såg en hare oxå som inte hoppade iväg utan den bara kröp ihop lite & la sig alldelless stilla...
Galloperade gjorde vi oxå & de bara dånade i marken eftersom hon har skor så blir de rätt högt ljud men de e ett härligt ljud:)
aah.. underbar jag känner mig som helt ny männsika, vilket de ska göra när man vart ute & gjort ngt kul!
Nu väntar jag bara på min barndomskompis som ska höra av sig, hon skulle komma hit men jag vet inte när jag får inte tag i henne.
Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar