lördag 26 september 2009

Ny Bil

Nu har jag inskaffat mig en ny 855. De roliga är att ja både har bytt ner mig & bytt upp mig.. Ja har en äldre bil än vad jag hade & den e snyggare med mer finesser på... Ja kommer skaffa fram bilder på dom i jämnförelse sen imorn om jag får tiden... Men jag måste säga att ja saknar min gamla bil men de e bara att acceptera den nya, den har ju allt jag önskat med & till å med lite till;) Så jag måste bara släppa min gamla ögonsten..
Ja lovara att de kommer komma bilder på dom sen.. dom ser ju nästan lika danna ut mina bilar..

Idag har jag varit runt lite & kikat,:) Sen har jag varit ute på landet 2 gånger hos killens föräldrar. På både lunch & middag.. De va nice.. såååå trevligt! Dom e ju för mysiga mina svärföräldrar!
Nej nu ska ja gå vidare..Jag vet inte om jag ska gå till Kompis eller om jag ska umgås med killen ikväll:s De lutar sig åt att jag e hemma med snutten! Men men får se vad som händer!
Ha en underbar kväll nu allihoppa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar