måndag 28 september 2009

plugg & 25

Ja nu är de dax att hårdplugga. usch, vad har jag gett mig in på? Men jag får försöka ta tjuren i hornen & kämpa vidare. Men jag tycker de e så svårt med vissa saker som kartläsningen & lokalkännedommen. Men "Övning ger färdighet" har jag hört så de e bara råplugga vidare! Ja ska äta lite frulle först innan jag börjar kan ju vara en bra ide!

Igår när jag satt efter jobbet vid datan så kollade ja på hundar. Herreguud nu kom suget efter en hund ännu mer än tidigare!! Jag vill ha, vill ha, vill ha!!! Folk som undrar vad ja önskar mig när jag fyller år, japp en hund! hihi!!!
Nästa vecka ska jag även jaga mina vänner för att höra om dom ska med & fira mig när jag fyller 25 bast! Herregud, 25 de börjar närma sig 30:s, låter lite som jag har lite 25 års kris,njea inte riktigt än men ja känne lite av de. Det kanske kommer nu när de närmar sig med skrämmande steg haha.. 25, 25 , 25 ja lite åldersnoja har jag nog!! hehe... de går ju så snabbt!! Ja har massvis att göra tills ja fyller år genom att jag pluggar, jag har skrivningar om 2 veckor & då måste jag bara år plugga så dagarna rinner i väg som rinnande vatten ur en kran. Men men jag får förska att slappna av en del & ta dagen som den kommer men jag får inte slappna av för mkt för då får jag ingenting gjort. Här ska pluggas & ringas en massa!!;)
kramar på er så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar