tisdag 1 september 2009

Usch fick höra idag på radion om de här med Svininfluensan.. den är verkligen läskig! Riktigt rädd för den är vad jag är.. En 39-årig från Uppsala har gått bort av den elaka influensan.. Tänk dens familj.. Nej fy, jag e verkligen rädd för den. Ja ligger just nu hemma & har ont i huvudet & förkyld.. kanske inte så fåligt men de känns om man säger så.. iallafall huvudverken.. den smäller till ordentligt i mellanåt.. Så idag blev ja hemma från jobbet iallafall de ena jobbet.. men ikväll jobbar jag iallafall, ja har ingen annan dag i veckan jag kan ta de annars så de e bara att bita ihop..

Igår så bokade jag in mig på mitt framtida jobb, ska bli spännande att äntligen få gå utbildning för sitt, vad jag tror iallafall drömjobb..
Resten av den här veckan är de typ bara jobb, inte på fredag då vad ja vet är jag ledig! På lördag har jag blivit medbjuden till åland.. men jag vet inte men de skulle vara skit kul verkligen så man får väl se hur ja mår & hur ekonomin ser ut..

Nej nu ska ja lägga mig ett tag titta lite på tv.. men ha de så bra sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar