tisdag 15 mars 2011

inte så mkt att komma med

Idag kan ja inte bli så mkt tröttare än vad jag är...:( Så trist att vara så trött att man knappt orkar stå på benen!!!!!
Idag är de inge vidare med mig.. jag har så konstiga känslor i kroppen som gör mig lite orolig. Vet inte om är ngn förkylningen på G eller vad de är..Ja menar jag borde ju vara glad nu när de är sol & våren börjar närma sig, men ändå känner ja bara för att gråta i ett hörn ensammen.. Helt sjukt men ja känner verkligen så.. Ibland så känns de som om jag har gråten i halsen & de e svårt att låta bli att fälla en tår.. men de känns ju konstigt att fälla en tår när man inte vet vad man gråter för?=)

Har jobbat hela dagen nu & ska till stallet en snabbis nu innan jag ska vidare till nästa jobb:o
*gäsp* Efter de då blir de äntligen middag:D

Nej ha en bra dag nu allesammans!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar