söndag 13 mars 2011

Soligt

Söndag & sol idag me.. Börjar vi bli bortskämda med solen nu? Nej, inte en chans.. Efter denna hårda vinter förtjkänar vi solens strålar..

Igår va jag till Åtellet med underbara svärföräldrar & killens syster & pojkvän.. Jätte trevligt va de verkligen måste jag säga. Mkt stratt blev de :D Underbart!
7 rätters middag med stjänkock ;) Lovley:D
Gott va de oxå;) Jätte gott;) Synd att jag inte tog bilder på alla rätter för de hade varit kanon.
Sniglar åt jag oxå för första gången men tyvärr kan jag säga att de inte föll mig i smaken. Ja käkade 1 liten slämmig sak, men ja kan säga såhär att " nej, de va inte jätte äckligt, men bara vetskapen av att de va snigel jag stoppade i munnen fick mig att må lite illa"

så tyvärr blev de ingen succe!

Idag ska jag äntligen få träffa min kära vän sofie;) Ååh de ska bli så kul! Som jag har längtat!
Så när jag slutar jobba så är de pratstund som gäller..!!!

Vi har inte setts på hur länge som helst , så de ska bli jätte kul!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar