torsdag 31 mars 2011

Torsdag

Men vad veckan går fort!
Idag provade jag ny backe, de gick rätt bra men lite för brant för min del men ja gjorde endel svängar :)
Men jag och mickis gick tillbaka till första backen igen. Ja måste säga att ja var rätt nöjd från igår då de gick så bra, idag gick de inte alls lika bra:( mitt självförtroende gick i stöpet en stund, varför vet jag inte riktigt! så kan de bli ibland.
Åkt färdigt för idag iallafall och ska vi åka mer så måste vi förlänga liftkort och de har vi inte bestämt ännu.... lite sur för att jag fegade sista åket nu för de kunde ju ha varit sista åket för i år! Hmmm... så kan de ju vara.
Imorn är de fondu som gäller uppe på restaurangen...

Ha de så bra, nu är de varm choklad, och sen bastu som gäller..

Hejsvejs så länge :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar