onsdag 16 mars 2011

I love

Trött & utsliten är vad jag är idag. Jobbat 10 dagar i rad nu & de e bara 1 dag kvar till ledighet. Ja kan inte få nog att sluta tjata om de.. jag längtar så innerligt efter mina 3 dagar.

Sen vill ja bara tala om att jag älskar min pojkvän så innerligt mkt! Han är mitt drivmedel om dagarna. Ja skulle aldrig klara dagarna utan honom. Han gör att jag pallar med mina motgångar!
De jag saknar är mer tid till varandra. Vi skulle ha åkt till Bercelona men de blev aldrig av,de va så mkt runt omkring! Nu längtar jag verkligen till veckan tillsammans i Fjällen, Okay de e med hela hans släkt vilket verkligen ska bli kul, men de ändå att vi gör saker tillsammans de är de som betyder!
Snart hoppas ja på att vi kan ta en utlandsresa tillsammans som ja håller på att sparar till;)

Ha en bra dag;)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar