torsdag 10 mars 2011

Känner


De här är en rätt läskig grej som ja känt en tid här nu.. nämligen vad är de för fel på mig? Historien kan bli lång men jag ta föredrar den kortare variationen.
Ja vill vara en stark person som har huvudet högt & ser framgången framför mig. Men tyvärr e inte så fallet just nu.
Ja hade för ett tag sen en liten känsla att " ja håller på att förlora mig själv" Vilket inte är så kul att känna, men jag tänkte sen att så kan jag ju inte känna, de måste bara vara nu för tillfället. Men den känslan höll i sig ett bra tag men jag kämpade för att trycka undan den, vilket ledde till en värre känsla nästa gång den dök upp:/
Ibland känner ja mig stark & vet vad jag vill, men alltför ofta känner ja motsatsen vilket får mig att gå ut balans. Ja försöker kämpa på med jobbet & alla mina kunder. Men jag känner att hela tiden blir jag tröttare, segare & vill ingenting. Nu har jag kommit till de stadiet där jag inte har ngn lust med något alls. Bara ligga i sängen hemma är att föredra. Ja orkar liksom inte. Av en ren automatik så hittar jag på saker när jag har en ledig tid över men i själva verket vill ja inte eller så orkar jag inte.Ja sover gott om nätterna men när jag vaknar vill ja bara somna om, ja vill inte påbörja en ny dag, en ny dag av vadå? Trött, hängig, & en massa måsten! jaja.. nog snackat om de..
Nu ska ja hoppa in i duschen & känna mig som en ny människa & sen dra mig till Skebo till Hanzos underbara Border Collie kompisar;)

ha en toppen dag idag så skrivs de snart igen:D

Kör försiktigt alla som ska ut på vägarna ikväll, dom varnar för klass 1 varning!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar