torsdag 17 mars 2011

Kalla min inte lat

Mig får man inte kalla lat, inte just nu iallafall;) Fy fan jag e så aktiv att jag blir rädd för mig själv! Kan ju vara för att jag vetat att jag ska vara ledig nu;)
Idag när jag jobbade så va ja sjukligt noggrann att ja förvånade mig själv;p jäklar vilken skillnad de blev på tex badkaret hos en kund:D Underbart! Sen har jag för första gången idag putsa fönster.. inge vidare skoj men vill kunden ha så fixar jag såklart de;)

Idag när jag stod vid stallet så tänkte jag på en grej. Uppe vid Bergstugan, så finns de en slags fyr, jag undrar varför dom har satt igång den för? Den lyser ju start så in i h*lvete... Men den har säkert ngt " viktigt" syfte.. hmm... Ja har sett att den varit igång flera veckor, men jag vet inte om de varje kväll men..

Idag har jag oxå fått min nya telefon. (foto nästa blogg inlägg). Är nöjd som en fisk i vatten;)

Ja e så enormt stolt över mig själv idag.. jag har även mockat alla 4 boxar nu på kvällen, åt min faster alltså... kan ju låta lite fel om jag säger att jag har mockat alla boxar som om jag inte brukar göra de.. Ni behöver inte oroa er, boxarna mockas så klart varje dag:D Bara de att jag har mockat åt min faster som är så dunder förkyld & sen för att dom ska ta han om min drottning när jag är borta på skidsemester;) Lääängtar!

Nej nu ska jag nog se om jag hittar ngt på tv. Ja väntar på min älskling som är på fest på Åtellet med Norrtälje Tidning. Så jag hoppas att han kommer snart.! Längar efter honom:D
Sov gått på er allihoppa:D
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar