fredag 11 mars 2011

snurrig

nu är de lördag & i mitt huvud känns de inte som jag vet vilken dag de egentligen är.. ja vet bara att jag jobbar 11 dagar & de e bara att räkna ner vartefter dagarna går.. Vilken känns sådär egentligen men de e bara att bita ihop. Ja jobbar ju inte heldagar alla dagar så jag ska väl inte klaga egentligen. Men de e går ju inte en dag utan att man tänker på att man ska jobba, vad ska jag ha på mig, vad ska ja ha med mig, vilka ska ja till, vilka nycklar, va de ngn speciellt dom skulle ha denna gång? Många frågor som rör runt i huvudet på mig innan ja ska iväg till ett jobb, inte konstigt att man kan känna sig snurrig i bollen!

Men som ja kan se de är de som vår ute nu.. Dagarna blir längre, ljusare & varmare. Ja va ute & red här i risdags vilket va helt underbart.. kl va runt 17.00 tiden när vi va klara att sticka ut & de va solnedgång.. de va ju bara så skönt!!! Man får ut så mkt mer av dagen när dagarana blir längre.. de e en belöning för att man klarat av den hårda,kalla & långa vintern!
Snart ska ja förlänga vintern lite extra med att åka till Fjällen en vecka.. SEMESTER!!!! Guuud så jag längtar.. jag vill bara komma iväg NU!!!

Men de e 2 veckor kvar & ja e bara ledig 3 dagar på dom veckorna så de kommer nog gå rätt fort:D

Nu längtar jag oxå till att min kära vän ska få ut sin lilla bäbis.. den lilla tjejen vill sig inte rikgit ännnu.. men imorn är de beräknad dag & därför håller man tummarna nu att hon ska komma snart.. Ja har telen bredvid mig & de e bara att invänta ett HÄRLIGT sms från min underbara bästa vän!!!;) <3

Nu ska jag börja jobba här ;) Men ha en toppen helg med mkt vistelse ute hoppas jag!!;) passsa på att vara ute i solen!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar