lördag 26 mars 2011

lördag


Härligt med lördag & solen skiner men jag blev en aningen förvånad när jag såg att de va lite vitt på marken när jag vaknade i morse...:/ Skulle inte våren komma? jaja.. den kommer;) Att de e kallt på nätterna är ju ingen nyhet:p


Idag jobbar jag min sista jobbdag på sportcentrum. Sista dagen! Herregud så fort de går;)

Men de va har verkligen varit kul & lärorikt att jobba här, så annorlunda ställa än vad jag har jobbat med tidigare på ett posetivt sätt såklart! Underbara medarbetare!!!!
Imorgon åker vi upp till Fjällen en vecka.. Rakt upp 60 mil till Bjärnriket med hundar & sambons härliga familj:) De ska blir så J*drans kul & spännande;)


Ja har även skaffa bloggen på telefonen nu så ja har lättare att lägga ut blogginlägg med bilder;) Om de funkar som de ska vill säga... :D
Ha en underbar lördag allihopa.. de ska jag iallafall ha;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar