måndag 21 mars 2011

vad händer..


Mina 4 dagars ledighet har snart gått & ja känner inte av ett dugg att jag har varit ledig.. Men men.. så kan de vara.. ja har iallafall tryckt ihop lite kunder så istället för att jobba 6 dagar denna vecka så jobbar ja 3 dagar ledig 1 & jobbar 1 dag sen åker jag till Fjällen 1 vecka:D Jag hoppas att jag mår bättre än vad jag gör i dag.. ja känner mig så fruktansvärt nere & trött..
Men jag va till sjukhuset idag & fick reda på lite mer om varför så de känns ju rätt så skönt. Då vet man att de inte är ett större fel på en ;) haha

Ikväll är de alla boxar som gäller igen.. hur ja ska orka de visar sig! Hehe.. stupar jag & så stupar jag!

Imorn är de hel dag med jobb & samma sak gäller onsdag, torsdag oxå:) Sen på fredagen är de dax att storpacka :D
hehe...

Ja ska försöka att blogga om min lilla skidsemester när jag e där, så nu får som en liten dagbok likxom;) Skulle väl vara kul?

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar