måndag 18 juni 2012

Bara sista timmarna kvar

Det är ju bara 1,5 timme kvar tills ja slutar, men ja e så trött o hälsa tappat koncentrationen. Ögonen går i kors på mig, blir ännu tröttare av att tänka att de e bara måndag! Jag har hållit igång sen 7.40 och vill bara hem. Emellan 2 jobb har ja ätit, gått en promenad med hundarna, handlat till firman. Nu har jag lekt av hundarna innan ja åkte till detta jobb. De va ett jäkla åkande på mig. Bara idag har ja varit på Yxland, Rådmansö och rimbo! Inte illa!
Imorn är de westart -norrtälje 7.00 och sen bär de av till sättraby. Sen är de nog hästryggen som gäller. Håller tummarna på att de blir lite dubbelt så först Clara hos min faster sen ut till skebo och rida min egna. Hoppas på de!

Nu gäller de att sätta fart här så ja kan gå hem och gå ut med hundarna återigen! Karisma har då grymt mkt energi just nu och behöver leka av sig, och ja vill sova utan att hon väcker mig i natt för att pyssla med saker.

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar