torsdag 7 juni 2012

torsdagen är över


Äntligen är torsdagen över, inte för att jag haft en dålig dag men jag e ledig imorgon och nu ikväll har ja dessutom fakturerat och dragit rut så imorgon behöver jag inte tänka på det. :) Så imorn har ja andra planer, jag ska ut till min faster och rida och kanske, kanske att jag hinner till min sessa oxå. Eftersom dom inte står på samma stall längre så är de lite knepigt. Lättare att komma till min faster och snabbare är det oxå men hon trivs som fisken i vattnet där hon är idag och där kommer de förbli. För hennes skull åker jag!!
På fredagkvällen hoppas jag på uppehållsväder och vindstilla, gärna solsken. Vi ska ha grillfest på soludden och oj så jag ser fram emot det.

Imorse försov jag mig oxå... attans! Klockan ringde 2 gånger men jag stängde bara av och somnade om, de va ju så skönt med städad lägenhet och nybäddad säng, bättre kunde de ju inte vara!

Nu ska slappa vid tv tror ja, apropå tv, igår kollade jag på sällsapsresan 2, jag höll på att skratta ihjäl mig allvarligt talat. Fy fan så bra.. haha... Men man måste ha en viss humor tror ja. Min kära sambo gillar den inte!!

go natt folks!

1 kommentar: