onsdag 20 juni 2012

senil

Ursch jag börjar bli så rädd för vad som händer mormor och morfar. Dom börjar totalt bli senildementa. Anklagar sina närmaste att ha snott pengar och att polisanmälan ska göras. Detta är så läskigt när de händer sina mor/far-föräldrar. Jag menar herregud vad jag har umgås med dom och gjort en massa skoj. Dom har ju varit fullt friska till för ungefär 2 år sen, mormor fick ont i ryggen och las in på sjukhus och morfar tappade helt greppet om hur man lagar mat, vad klockan är, hur man gör kaffe. Hon har fortfarande ont i ryggen om så kommer de förbli och nu börjar morfar bli lite som en argsint gubbe. Ursch, de e så läskigt. Jag blir rädd när sånt här händer för jag vill inte tro att det är sant. Jag vill inte att dom ska bli såhär dåliga. Jag vill kunna fortsätta ha kul med mormor, vi har alltid haft ett samspel och skrattar mycket tillsammans men nu börjar även det gå mot sitt slut.

Tänk så åldern gör med oss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar