söndag 17 juni 2012

Måndag morgon

40 min på morgonsömnen tycker jag är rätt mycket. Så mycket för tidigt vaknade jag. Tankarna börjar direkt att snurra om jobb och liknande. Ursch! Jag kan liksom inte slappna av till 100%. På båten sov alla middag och en mitt på dagen lur men ja kunde inte. Blev stressad av att sova bort helgen.
Jaja, idag är de Yxland som står först på schemat. Där blir de även lunch.

Karln är hemma idag från jobbet pga av både förkylning /allergi och brännskadan. Skulle oxå vilja vara hemma idag o göra honom sällskap och kunna göra saker här hemma som be behöver göras.

Nu ska gå upp och göra mig iordning för jobb. Ha en toppen dag kära läsare. Jag ska börja komma med lite städtips här på bloggen. Kanske inte varje dag men när ja kommer på ngt.
Kommer under dagen på bild och tips.

Möt denna måndag med ett leende och se saker med positiv inställning så smittar du av dig och dagen blir hur bra som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar