torsdag 21 juni 2012

Bra dag trots allt

Varit på landet (hos mamma och pappa) och planterat blommor och tagit det väldigt lugnt, annat har jag inte orkat med. Blir snabbt trött när jag ska göra saker. Men jag är helt klart på bättringsvägen. Håller tummar och tår på att jag mår bättre imorn. Hoppas, hoppas!

Åkte med mamma och pappa till norrtälje med fin bilen. :) förstår inte hur det kan vara vara så kul, men jag gillar det skarpt.
Trots att jag gillar när det går undan på vägarna annars så är de rätt skönt att bara "glida" fram på vägarna.
Får jag bestämma vill jag ha en muskelbil.

Men nu är de dax att avsluta denna kväll. Christoffer jobbade sin sista dag på 7 veckor idag. Herrgud vilken dröm semester! Vill oxå, men jag jobbar på ja :)

Sussa gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar